Super Flyers

Som min første anmeldelse her på Lakridsrod, har jeg valgt Super Flyers, som bliver produceret af et engelsk firma.

Super Flyers

Indpakning:

Super Flyers er pakket ind i en lille plastikpose, da der er mere end én i pakken. Posen er i flotte farver, der gør den indbydende og interessant for børn. Også det påsatte fly passer perfekt til navnet.
Oppe i venstre hjørne står der hvor mange stænger pakken indeholder og nede i højre hjørne står der en kort, men præsis, beskrivelse af produktet.

Smag:

Super Flyers er en lakridsstang med salmiakpulver som fyld. Selve lakridsen er lidt sej at bide i, men er med til at gøre smagen længere. Salmiakpulveret er stærkt og overtager hurtigt smagen fra lakridsen, dog bliver smagen så også i munden i længere tid efter man har spist den. Man skal være opmærksom på, at holde stangen lodret ellers vil salmiakpulveret drysse ud.

Pris:

I denne pakke er der 4 stænger Super Flyers med hver mange bider. Derfor synes jeg, at prisen er helt acceptabel, da man får meget for pengene.

I pakken med Super Flyers får man mere end ét produkt, der hver har en god og længerevarende smag, dog er der mere smag af salmiak end selve lakridsen og der er god mulighed for at spilde ud over det hele
Jeg giver derfor Super Flyers:

3 lakridsrødder ud af 5.

1 kommentar

Filed under Anmeldelse

One response to “Super Flyers

  1. Jeg synes det er sjovt og jeg bliver så glad for at se det SUPER FLYER logo jeg designede for ca. 30 år siden stadig eksisterer….Jeg har stadig originaltegningerne tegnet med tusch i arkivet…
    hilsen
    jette nørager
    http://www.jettenorager.dk

Skriv et svar

